ГО ПРОШИРУВАМЕ НАШИОТ ТИМ!
Доколку сте професионална, добро организирана и мотивирана личност и сакате да работите во пријатна атмосфера со можност за напредок во кариерата, продолжете да читате.
Искористете ги можностите кои Ви ги нудиме и станете дел од нашиот успешен тим.
Црвен крст на Република Северна Македонија е хуманитарна организација која работи на спречување и ублажување на човековото страдање, заштита на животот и здравјето, унапредување на социјалната состојба, обезбедувајќи почит и достоинство за човековото битие, а особено во случај на несреќи и катастрофи, го промовира меѓународното хуманитарно право и хуманите вредности, поттикнува доброволно ангажирање и постојана подготвеност за давање помош, како и универзално чувство за солидарност и хуманост.
Централната канцеларија на Црвен крст на Република Северна Македонија, објавува оглас за работно место:
Стручен соработник за финансиски и административни работи
Локација: Црвен крст на Република Северна Македонија
Адреса: Бул. Кочо Рацин бр.13, Скопје
Потребни квалификации:
- Работно искуство: Минимум 2 години на иста или слична работна позиција. Пожелно е искуство со раководење финансии и администрација на долгорочни проекти финансирани од странски донатори
- Образование: Завршено високо образование (VII/1) во соодветната област – економија, финансии, сметководство и ревизија
- Дигитални вештини: Познавање на работа со MS Office пакет (Word, Excel, PowerPoint), интернет, мејл апликации, комуникациски платформи: Microsoft Teams, Zoom. Предност ќе имаат кандидатите кои познаваат работа во Pantheon.
- Јазици: Познавање на англиски јазик (говорен и пишан)
Способности и вештини:
- Комуникативна и позитивна личност
- Високо развиени организациски и аналитички способности
- Способност за работа под притисок и куси временски рокови
- Критичко размислување
- Тимска работа
- Мотивираност и лојалност кон организацијата и нејзините цели
- Иновативност и креативност
- Желба за учење
- Чувство за мултикултурализам и недискриминација
Работни должности:
- Водење на финансиското книговодство и сите работи од областа на материјалното и финансиското работење;
- Контирање и книжење за севкупните финансиски промени;
- Помагање при извршување на задачи од областа на материјално-финансиското работење;
- Подигање на готови пари за намирување на: платни налози, готовински сметки, ситни набавки на потрошени материјали и горива за службените возила;
- Комплетирање на финансиските документи и ликвидатура на истите;
- Подготовка на излезни фактури;
- Водење евиденција на влезни и излезни фактури;
- Усогласување на евиденцијата во магацините и материјалното книговодство;
- Водење на касов извештај и регистрирање на сите финансиски промени;
- Подготпвка на патни сметки за службени патувања;
- Подготовка на налози и вирмани за исплата на придонеси и други законски давачки;
- Изготвување платни списоци и вршење пресметка на плати на вработените во Стручната служба;
Дополнителни информации:
Работното време за оваа позиција е 40 часа неделно, од понеделник до петок. Работните активности се извршуваат во просториите на Црвениот крст на РСМ.Заинтересираните кандидати можат да испратат кратка биографија на следниве емаил адреси:
mrc@redcross.org.mk или asistent@redcross.org.mk
Ве очекуваме.
Со добиените податоци ќе се постапува согласно Законот за заштита на лични податоци.